Coolery na slot 1

Autor: mieteck (mieteck_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 16:55:12 MET

Witam,

"Marcin Szumilas" <szumi04_at_klub.chip.pl> wrote in message

> No ale oryginalny wiatrak Intel to ja mam, dlatego chcę zmienić :)
> Gdyby były zestawy: duzy radiator + wolny cichy wiatrak, i żeby było
> to przystosowane do mocowania na proc. Slot 1...... A takiego, to nie
> znajdę :(

A właśnie że znajdziesz !!! :) Mamy jeszcze całkiem sporo coolerów Coolsys
(czyli SUNON) B233BM-P2 i B233FM-P2. Na pudełku jest napisane, że są pod P
II, ale powinny chyba pasować pod stare Celerony i P III. Podstawowe
parametry:

B233BM-P2
wiatrak 50x50x10mm, łoż. kulkowe 5000 rpm, 10 cfm,
radiator 110x52x19mm - wentylator "wchodzi do środka"

B233FM-P2
wiatrak 50x50x10mm, łoż. kulkowe 5200 rpm, 10 cfm,
radiator 110x52x19mm, - wentylator "doczepiony z zewnątrz"

Dla chętnych mogę podesłać zdjęcia.

Wszystkich zainteresowanych takimi coolerami proszę o kontakt na maila:
michal_at_elemco.pl. Tylko sie nie bijcie - starczy dla wszystkich.

BTW:
Mamy oczywiście również coolery pod nowsze procki. Kto był na Komputer Expo,
ten wie. A reszta niech sama sprawdzi ;)
http://www.elemco.pl/innem/cooljag/index.htm

Pozdrawiam,
Michał Jabłoński
mailto:michal_at_elemco.pl