Re: Pentium 4

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 14:40:40 MET

On Sat, 28 Feb 2004 14:01:59 +0100, _Wojtek_ wrote:

[...]
> to przejrzuj dokumentacje do assemblera amd64, popatrz na rozkazy, rejestry,
> itp. a potem zajrzyj do intela, jak zauwazysz jakas roznice (oprocz sse3) to
> napisz, sam sie chetnie dowiem :)

Asemblera używałem dość mocno w okresie, kiedy z wypiekami na twarzy
czekałem, aż będzie mnie stać na 80386 ;)

Przecież procesory muszą być zgodne na poziomie kodu binarnego, jeśli
mają być kompatybilne. Mi chodziło tylko o zdanie, że AMD i Intel
zrobili coś *razem*. Nic o tym nie słyszałem :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!