stabilizator napiecia 7809CT - cooler

Autor: Rawuk (rawuk_at_wp-ciach.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 14:42:06 MET

Witam
Mam pytanie. Kupilem stabilizator napiecia zeby zmniejszyc obroty wiatraka
na prockuale kurde nie weim jak to zamontowac :-) Ma toto 3 nozki (wejscie,
masa, wyjscie??? chyba) ale nie weim jak polutowac do tego kabelki. Jestem
matematyk programista a nie inzynier informatyk i nic a nic sie na tym nie
znam. Moglby mi to ktos wytlumaczyc co jak przylutowac jak chlopu na miedzy
konstrukcje cepa (moze byc na GG)?? Z gory dzieki za wyrozumialosc ;-)

P.S. Wczoraj bawilem sie roznica napiec +12 i +5 V i juz jeden wiatrak mi
sie spalil. Wolalbym ograniczyc sobie wiecej strat.

Pozdrofka

--
                                    (-: Usmiechajcie sie :-)
                                        Radosław Wnuk