Re: XP Prof. nie czyta niektórych dyskietek

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 13:59:48 MET

> Właśnie dzwoniła do mnie znajoma, której składałem kompa, że Windows XP
> Professional wyrzuca jej błąd informujacy o niesformatowaniu dyskietki.
> Taki komunikat pojawia się przy nowych dyskietkach i niektórych z danymi
> (podobno sprawdzonymi danymi...).
> Umówiłem się na jutro, żeby rozwiązać ten problem.

proponuje zabrac, ze soba inna stacje dyskow ...

> Orientujecie się, czym to może być spowodowane???

tak skopana stacja dyskow ... ewentualnie na tyle wybredna, ze nie potrafi
odczytac tego co inna zapisala ...
(oczywiscie zakladajac, ze mamy doczynienia ze sprawnymi dyskietkami
czytanimi przez inna stacje)

> W ostateczności sformatuje twardziela i od nowa zainstaluje Windows -
> może pomoże :-)

moze podbudowac twoj budzet:) bo zadnych pozytywnych efektow nie zobaczysz