XP Prof. nie czyta niektórych dyskietek

Autor: *Cezary Śpiewak-Dowbór* (czarek_at_trojmiasto.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 13:53:50 MET

Właśnie dzwoniła do mnie znajoma, której składałem kompa, że Windows XP
Professional wyrzuca jej błąd informujacy o niesformatowaniu dyskietki.
Taki komunikat pojawia się przy nowych dyskietkach i niektórych z danymi
(podobno sprawdzonymi danymi...).
Umówiłem się na jutro, żeby rozwiązać ten problem.
Orientujecie się, czym to może być spowodowane???
W ostateczności sformatuje twardziela i od nowa zainstaluje Windows -
może pomoże :-)

--
POzdrawiam,
*Cezary Śpiewak-Dowbór*