Re: ABIT - NF7 i SDI - problem.

Autor: PiwnyPecet (basior_at_o2.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 13:03:28 MET

On Fri, 6 Feb 2004 09:20:14 +0100, "Przemek_Szrk" <szarkiz_at_gazeta.pl>
wrote:

>Czy niedziałające SDI na plycie ABIT-NF7 to normalka ?
>
>Po podlaczeniu modemu SDI do kompa , instalacja przebiega bez
>problemow. Czy to na COM1 czy na COM2 bez znaczenia,
>zawsze instaluje sie dobrze.
>
>Problem pojawia sie przy probie łączenia.
>Wybiera numer, uwierzytelnia i niby połączony.
>Ikona polaczenia pojawia sie w zasobniku i wlasciwie to tyle.
>
>Nie chodzą pingi, nie da rady odworzyc zadnej strony, zadnego ftp
>czy telneta. Fizycznie wyglada to tak jakby polaczenie w ogole
>nie bylo. Ikona polaczenia nadal tkwi w zasobniku lecz
> [...]

tez mialem taki problem, ale na plycie Abit IS7-E , i przez to nie
mialem chyba netu 2 miesiace
potem przyjechal kabel z TPSA i wymienili mi kabel na troche inny
ciemniejszy i w sumie tu byl problem, ale ostatnio malo korzystalem z
netu i jak troche posiedzialem w swieta, to polaczenie sie zawiesza po
prostu ;-( - dzieje sie tak gdy zaczne jakas dodatkowa amplikacje
wlaczac, np. godzine chodzilem po www, i nagle chce cos wlaczyc innego
np. eMule, czy FTP, ale nie zawsze, ale w koncu sie zawiesza
HELP
thx