Radeon 9500 i zwisy kompa

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 2004 - 12:56:56 MET

Mam karte Radeon 9500 build by ATI. Karta jest niekrecona, niemodowana.
Chodzi na sterownikach OMEGA 2.5.14.
Ogolnie to duzo nie gram, ale w jednej grze zawiesza mi sie komputer, a
monitor przechodzi do stanu uspienia i traci obraz. Czasami tez na posypie
sie calkowicie obraz podczas gry. Generalnie nie zdaza sie to czesto, ale
przed wymiana karty tego nie mialem.
3d mark raczej nie jest wyznacznikiem sprawnosci karty, ale w kazdym razie
wszystkie tesy przechodza poprawnie.
Nie jest to raczej wina zasilacza, poniewaz wymienialem niedawno zasilacz na
Chiefteca 360W i napiecia, ktore monitoruje caly czas programem Motherboard
Monitor sa w normie.

Co moze byc przyczyna takich zawieszek? Moze sterowniki sa skopane? Nie
wydaje mi sie, zeby karta sie przegrzewala. Oryginalny wiatrak powinien
wystarczyc do niekreconej karty. Czy moze karta jest uszkodzona??