Re: 8RDA+ jakie sterowniki ?

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 15:40:57 MET

> Płyta EPOX 8RDA+ (nForce) sterowniki V2.03.
> Gdy słucham muzyki na winampie jesli pisze cos na klawiaturze w GG czy w
> Wordzie lub pracuje na jakims innym programie muzyka mi od czasu do
> czasu przycina. Wydaje mi sie ze to cos z DMA.
> Kiedyś coś słyszałem zeby nie instalować sterowników do IDE,
> Doradzcie cos , moze ktos mial podobny problem

Podobny - nie, całkiem inny - tak :). Sterowniki 2.03 na moim Epoxie 8RDA3
kłóciły się z napędem optycznym i stwierdzały, że i HDD i CD mam na SCSI, co
uniemożliwiało np. włączenie DMA i nagrywanie CD. Znalazłem w sieci, że te
sterowniki tak mają! Wymieniłem na nowsze 2.63 (ale nie najnowsze 3.03(?),
bo one też podobno mieszały) i jest OK.

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424