Re: philips 107p40 czy samsung 765MB

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 15:37:18 MET

Mam Samsunga 765 MB i jestem zadowolony, chociaż jego płaskość jest lekko
oszukana (więcej szkła w rogach a wewnątrz lekko zakrzywiony. Ale jakość
obrazu ostrość i przede wszystkim jaskrawość obrazu (regulowana sprzętowo z
panelu na przedzie) jest IMHO bardzo dobra. Z Philipsem nie porównywałem.
Samsungi różnią sieod siebie tylko (aż) możliwościami wyświetlania wysokich
rozdzielczości w dobrym odświeżaniu (ja stale 1024x768 @ 85 MHz chociaż może
iść na 100) max do używania to 1200x1024 @ 75 MHz wyższe to już nie to
odświeżanie ale i tak na 17" nie ma sensu dawać wyższych rozdziałek.
Volus