[OC] XP 2000@2400

Autor: studio 101 (squbanietz_at_NOSPAM_eranet.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 22:48:56 MET

Witam.

Zbudowalem zestaw na tanszym procesorze (XP2000 u0,13) ktory z gory
przeznaczo na OC. Poniewaz wrzucony jest na plyte Gigabyta GA-7S748-L mam
mozliwosc plynnej zmiany FSB. Udalo mi sie ustawic go na szynie 160 mHz, co
dalo 2GB i Athlona 2400 przy zwiekszonym o 5% napieciu procesora i typowym
mnozniku 12,5 (nie mam mozliwosci zmiany). System jest stabilny, temperatura
z wiatrakiem box okolo 54 st (jadro) w zwyklej pracy i 56-58 w stresie.
Niestety nie mam pojecia jak podkrecic pamieci (czy wogole). Przy kreceniu
FSB procesora, proporcjonalnie kreca sie pamieci. Ustawilem je jednak blisko
nominalu 333 (teraz mam 360 mHz). Jak mocno moge je w miare bezpiecznie
podkrecic (no name) i czy pozwolic ustawic FSB dla pamieci jak sugeruje
plyta w stosunku do procesora. Zapuszczony Prime95 generuje jednak blad w
ilosciach danych wejscia i wyjscia. Czym to moze byc spowodowane? Magistrala
dla AGP i innych elementow ustawiona jest na normal...

Pozdrawiam serdecznie.