Re: problem z nowym sprzetem.

Autor: Nathan (WYWALbobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 22:44:46 MET

Człowiek ten oto: PiotrO nakreslilł:

> Czesc,
> Ostatnio w czesci zmodernizowalem komputer, tzn
> kupilem nowy procesor(athlon xp 2600+) i nowa
> plyte glowna (asus A7V600). Jako system zainstalowalem
> WinXP. Niestety jakos mi niezbyt poprawnie dziala..
Wszytkie sterowniki posadziles?
> ciagle sie wiesza.. itd. A poza tym system nie rozpoznaje
> procesora, tzn. w biosie ustawiam tak zeby bylo 2600 ale
> windows pokazuje 2200. nie wiem czemu...:( moze macie jakis
> pomysl?
Jak ustawiles 2600 - 2600 MHz czy XP2600+? Bo to spora roznica. Jezeli
ustawiles 2600Mhz to sporo go przetaktowales i ma prawo chodzic
niestabilnie. 2600+ to tylko nazwa. realnie Jest to 2200Mhz czyli tak
jak windows pokazuje. Dla porownania Athlon xp 2400+ ma taktowanie 2000Mhz

> kolejne pytanie: czym moze byc spowodowana
> niestabilnosc systemu? czy to jakis konflikt miedzy asusem a
> athlonem ??
Ma zbyt wysoka temperatura, agresywnymi timingami pamieci, czy
uszkodzeniem pamieci, kiepskim, niestabilnym zasilaczem itp...itd.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,