problem z nowym sprzetem.

Autor: PiotrO (kiebab_at_beztego.op.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 22:33:28 MET

Czesc,
Ostatnio w czesci zmodernizowalem komputer, tzn
kupilem nowy procesor(athlon xp 2600+) i nowa
plyte glowna (asus A7V600). Jako system zainstalowalem
WinXP. Niestety jakos mi niezbyt poprawnie dziala..
ciagle sie wiesza.. itd. A poza tym system nie rozpoznaje
procesora, tzn. w biosie ustawiam tak zeby bylo 2600 ale
windows pokazuje 2200. nie wiem czemu...:( moze macie jakis
pomysl?
kolejne pytanie: czym moze byc spowodowana
niestabilnosc systemu? czy to jakis konflikt miedzy asusem a
athlonem ?? z tego co sie dowiadywalem przed zakupem
sa one kompatybilne. Wiec moze cos z chlodzeniem?
[jaka temp. osiagaja wasze procesory?] Czy moze wynikac
to ze zlego doboru kosci pamieci?
prosze Was o jakies wskazowki co powinienem zrobic...
pzdr.
p.