Re: Jaka plyta z optycznym wyjsciem cyfrowym

Autor: pzi (pzi_at_gazeta.pl.wytnijto)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 14:14:07 MET

Gizus wrote:

| Niedawno kupilem nowy komputer, ale zbyt lekko potraktowalem
| temat i teraz mam ochote wymienic plyte glowna. Jest to Asus A7V8X-X.
| Chce go wymienic przede wszystkim ze wzgledu na brak obslugi dual ddr
| (mam 2xTwinMOS 400) oraz kiepski chipset do podkrecania (KT400). Nowa
| plytka musialaby miec obsluge dual ddr, jakis sensowniejszy
| chipset(nvidia?) i najlepiej, jakby karta dzwiekowa wbudowana w plyte
| miala optyczne wyjscie cyfrowe, a nie elektryczne, tak jak w
| wiekszosci plyt. Do tej pory z toslinkiem widzialem chyba tylko
| jakiegos Abita. Doradzi mi ktos?

z wbudowanym spdifem widzialem na razie tylko abita nf7-s, ale mozesz
rowniez kupic np. tania i dobra plyte fica au-13 a do niej dokupic
bracket w wyjsciem cyfrowym
do epoksow tez AFAIR mozna dokupic samego sledzia z spdfiem

p.s. dlaczego wczesniej nie pomyslales ze kt400 nie ma obslugi dualddr
i kiepsko sie podkreca powyzej 166 MHz magistrali ? poza tym jesli
najbardziej zalezy ci na dzwieku to do plyta na kt400 tez mozna dokupic
samego sledzia z wyjsciem cyfrowym (nie wiem czy akurat do tego asusa)

--
pozdrawiam
pzi