Jaka plyta z optycznym wyjsciem cyfrowym

Autor: Gizus (xgizusx_at_o2.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 01:20:54 MET

Witam

    Niedawno kupilem nowy komputer, ale zbyt lekko potraktowalem temat i
teraz mam ochote wymienic plyte glowna. Jest to Asus A7V8X-X. Chce go
wymienic przede wszystkim ze wzgledu na brak obslugi dual ddr (mam 2xTwinMOS
400) oraz kiepski chipset do podkrecania (KT400). Nowa plytka musialaby miec
obsluge dual ddr, jakis sensowniejszy chipset(nvidia?) i najlepiej, jakby
karta dzwiekowa wbudowana w plyte miala optyczne wyjscie cyfrowe, a nie
elektryczne, tak jak w wiekszosci plyt. Do tej pory z toslinkiem widzialem
chyba tylko jakiegos Abita. Doradzi mi ktos?

____

Pozdrawiam

Gizus