Dlaczego PIO a nie MWDMA

Autor: \ (zle_at_man.lodz.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 10:12:45 MET

Witam,
posiadam nagrywrkę LG GCE 8520B. Działającą pod WinXP SP1. No może nie do
końca działającą.
Problem polega na okresowym przestawianiu się na
tryb PIO . Po odinstalowaniu i znalezienie na nowo kotrolera pomocniczego
wszystko jest ok ale tylko przez jakis czas. Gdy odpalam Nero nagrywa
normalnie a potem zwalnia i obciąża system. Nagrywam taka płytę chyba z 15
minut. Odinstalowuje kontroler i znowu jest oki.
Jest to trochę uciążliwe więc pomózcie.
Wcześniej nie miałem tego problemu, dzieje się tak od jakichś dwóch
reinstalek systemu.
Nagrywrka jest wpięta osobno a dysk osobno.
W BIOS primary i secondary na auto.
OS jak wyżej.
VIA Apollo 133
Instalowałem ten programik od VIA ale on nie pomógł.

pozdr
enzo