Karta graficzna OCTEK

Autor: M.Muchacki (mattim_at_inf.ap.krakow.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 10:29:01 MET

Witam!

Troche mi glupio, ze pisze tutaj w tej sprawie ale ciezko mi bylo znalezc w
sieci jakies konkretne rankingi. Chodzi o to ze w nastepstwie zamowienia
publicznego moja firma dostala 20 komputerow o specyfikacji nie zupelnie
takiej jaka sobie zyczylismy. Problem miedzy innymi dotyczy kart
graficznych. Dostalismy GeForce marki OCTEK zamiast oczekiwanych PixelView.
I tu pojawia sie moje pytanie:

Jak Waszym zdaniem (na podstwaie doswiadczen badz znalezionych rankingow)
wypadaja karty wyprodukowane przez OCTEK w stosunku do kart PixelView. Ja
stawiam na PV ale musze w odwolaniu przytoczyc istotne argumenty.

z gory dziekuje i pozdrawiam,

Mateusz