Re: Uciszenie dysku

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 02:16:18 MET

Ali Gator wrote:
> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nosp_at_go2.pl> napisał w
> wiadomości news:Xns94816C2D0BFD6jingjang_at_127.0.0.1...
>
> Sposób całkiem fajny, ale jak poradzić sobie z dyskiem, który ma być w
> kieszeni?
> Mój Seagate 80GB pracuje w kieszeni Tracera, na specjalnych gumkach
> (dodałem też parę własnych) a mimo to jest najgłośniejszym elementem
> komputera. Czy ktoś spotkał się może z kieszeniami które potrafią
> REALNIE wyciszyć dysk?

Uhu, zamykasz dysk szczelnie w kieszeni z korka. Nie slychac nic, ale dysk
sie gotuje. Bierzesz dysk i rzucasz nim o podloge, az nie zacznie cicho
dzialac.

Tak na prawde to dysk jest najtrudniej wyciszyc. Sposob z korkiem bylby
dobry gdyby nie to ze trzeba odprowadzac od dysku cieplo. Mozna tez wylozyc
obudowe gabka i korkiem i to powinno troche troche wyciszyc (jak bardzo
glosny dysk to dupa). Jak dalej jest glosno to mozna jeszcze sprobowac dysk
polozyc na gabce, tak zeby nie byl przykrecony do obudowy. Jak to nie
pomoze, to trzeba kupic cichszy dysk.

--
p.
Solec-Zdroj,  czyli TANIE miejsce na letni odpoczynek.