Re: Uciszenie dysku

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 03:29:44 MET

Dnia 01/31/2004 11:14 AM, Użytkownik Marcin I. napisał:
> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nosp_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Tak, jakos pol roku minelo, jest tak samo glosny ( bieg jalowy ) jak moj
> ponad 4 letni syfgate 13GB o zgrozo.
> Najgorsze jest to ze mam 2 taki dysk, obecnie w serwisie bo padl, i na tych
> dyskach mam zrobiony raid 1. Chyba poszukam 2 dyskow na SATA, zrobie RAID i
> sprzedam WDeki. Tym razem to Seagate ;-)

Hej,

No wcale mnie nie pocieszacie jak czytam ze moj super hiper
WD Caviar ma zaczac byc glosny. Szczerze powiem ze u mnie
dziala juz dluzej niz szesc miesiecy i jest cicho (odpukac w
niemalowane). Co do wyciszenia to zamocowalem go w takich
gumkach i jest ok;

http://www.4max.pl/produkt.asp?g=43&gg=18&id=523

pozdr,

klard