Re: S3 765 VGA

Autor: Wesol (USUN_to_._lukasz233_at_hotmail.com)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 01:12:16 MET

Użytkownik "Ania Rzemińska" <aniegoni_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Hej... Mam mały problem. Chciałam doprowadzić do stanu używalności starego
> kompa i mam na nim tę grafikę:
>
> S3 756 VGA (na PCI)
Przecież to jest s3 trio. Sterowniki do tego były w bazie windowsów od 95 do
me.
Wiec na pewno musza działać przyzwoicie, jeśli nie idealnie. Ja sam mam s3
trio w
kompie 486 i działa ok.

> Zastanawiam się czy to nie przez te sterowniki... Może wiecie czy/gdzie
> znajdę nowsze...? Podejrzewam że to może być jeszcze przez RAM (nic mi
nie
> wiadomo o tym żeby z nim było coś nie tak, ale po losowości tych błędów
tak
> kombinuję)
> RAM jest w 3 kościach po 32MB, każda inna - nie znam się, po prostu różnią
Ja bym raczej stawiał na kości pamięci. Objawy są typowe dla padnietych
pamieci. Ewentualnie
jesli to jest procek bez wiatraka sprawdź czy sie przypadkiem nie
przegrzewa.