S3 765 VGA

Autor: Ania Rzemińska (aniegoni_at_op.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 01:00:49 MET

Hej... Mam mały problem. Chciałam doprowadzić do stanu używalności starego
kompa i mam na nim tę grafikę:

S3 756 VGA (na PCI)

Nie mogę nigdzie znaleźć dla niej sterowników pod 98 (najlepiej SE :)
Znalazłam jakieś pod 95 i zainstalowałam je, ale podejrzewam że mogą one
powodować jakieś konflikty, bo instalowałam windowsa już chyba 20 razy, ale
ciągle po instalacji windows się sypie i wywala mnóstwo błędów w losowych
sytuacjach.
Prosząc i grożąc udało mi się zainstalować IE 6.0SP1 ale dalej się sypie :(
(w naprawdę losowych momentach, nawet teraz, jak piszę tego posta, już 3
razy wysypał się explorer, a nie robię nic poza pisaniem)

Zastanawiam się czy to nie przez te sterowniki... Może wiecie czy/gdzie
znajdę nowsze...? Podejrzewam że to może być jeszcze przez RAM (nic mi nie
wiadomo o tym żeby z nim było coś nie tak, ale po losowości tych błędów tak
kombinuję)
RAM jest w 3 kościach po 32MB, każda inna - nie znam się, po prostu różnią
się wielkością :)
Czy jest jakiś program którym mogłabym go przetestować?

Czy moglibyście mi pomóc...? Już mi naprawdę ręce opadają...

Z góry dziękuję - Ania.