Dysk twardy, pozycja, temperatura

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 22:14:42 MET

Witam
Grzeje mi sie dysk. Mocno. UStawiłem wyłączanie przy braku aktywności, co
dziwne nie pomogło. Dalej sie grzeje. Dysk jest w takiej kijowej szufladzie,
ma ona wentylatorek, ale chyba zapomnieli zrobic jakiegoś kanaliku dal
przepływu powietrza. Zastanawiam sie nad zrobieniem radiatora, nawet z
wentylatorkiem na samym dysku. JEdnak jakiekolwiek mocowanie mogę zrobić od
spodu - tam gdzie są dziurki na sróbki, a 1 cm miejsca mam od góry! czy dysk
moze chodzić dogórynogami?
Moze macie jakies sugestie jak obniżyć temperature dzysku w szufladzie?

ToMasz