Re: sprzet do kompa

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 20:26:18 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak zerocool napisał:

> Mam pytanie odnosnie wspolpracy sprzetu:
>
> AMD Athlon 2200MHz Thorton
> Asus A7V8x-x Via KT400 +lan +audio
> DDR 128MB 266MHz

256MB to absolutne minimum. Jeżeli planujesz zakup takiego sprzetu to
kup gorszą płyte(np Asrock K7S8X który możliwościami jest podobny,
brakuje tylko opcji do overclockingu typu zmiana timingów pamieci czy
napięcia)

Pamięci kup 400 bo różnica niewielka, a potem łatwo je sprzedać lub
wymienić procesor.

A jeżeli sie pytałes czy to bedzie współpracować to pewnie będzie:) O
ile pamięci nie sa niekompatybilne z płytą. Dlatego też warto kupić
markowe. Używałem z tą płytą Kingstony Value i pracowały prawidłowo

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)