Re: ASRock K7S8X czy ASUS A7V8X-X

Autor: Robert (robert_as_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 20:09:22 MET

Użytkownik "Milo" <anonim_at_ukryty.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jak w temacie. Komputer ma działać stabilnie i nie
żółwić się
> przy każdej okazji. Ma pracować w biurze, nie potrzebne są
bajery.
> Dylemat mam tylko z jednego powodu. Różnica cenowa
pomiędzy jedną a
> drugą wersją pozwala mi na kupienie 512 MB RAM zamiast 256
w przypadku
> ASUSA.
>
> Chcę to ruszyć mimo wszystko pod XP pro.
>
> --
Bedziesz zadowolony z tego Asrocka z 512 RAM. Nawet muza 5.1
na najnowszych sterach calkiem dobrze chodzi. Ja dokupilem
do tego jeszcze Radeona 9200 i calkiem wydajnie to dziala a
mam tylko 2-letniego Athlona 1,7 Palomino.
Dobierz dobry zasilacz i ciche coolery.... jezeli cos
jeszcze ci zostanie z tych oszczednosci.

Pozdrofka
Robert