Potrzebuję kabla do monitora

Autor: Marcin (marcin13mk_at_op.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 20:17:44 MET

Witam.
Mam ogromny problem. Potrzebuję kabla do monitora Samsung SyncMaster 3. Z
tym, że jest to dość nietypowy kabel. Do monitora posiada wtyczkę Serial
2-rzędowy 9-pinowy, natomiast do karty graficznej jest to wtyczka 3-rzędowa,
ale posiadająca 11 pinów (wygląda jak DB-15, ale nie ma 4 pinów). Gdyby ktoś
z szanownych grupowiczów mógł mi poradzić gdzie go dostać lub chociażby
podrzucić jakiś schemat połączeń, byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.
Marcin