Re: ASRock K7S8X czy ASUS A7V8X-X

Autor: Marcin G (marci_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 18:01:20 MET

Użytkownik "Milo" <anonim_at_ukryty.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jak w temacie. Komputer ma działać stabilnie i nie żółwić się
> przy każdej okazji. Ma pracować w biurze, nie potrzebne są bajery.
> Dylemat mam tylko z jednego powodu. Różnica cenowa pomiędzy jedną a
> drugą wersją pozwala mi na kupienie 512 MB RAM zamiast 256 w przypadku
> ASUSA.
>
> Chcę to ruszyć mimo wszystko pod XP pro.
>
> --
> pozdrawiam
> Milo

Składałem kompa ostatnio na tym ASrocku. Naprawdę fajna płytka. Dałem za nią
150zł. Za te pieniądze nie ma chyba nic lepszego. Trochę nawet żałuję że
wcześniej kupiłem dla siebie Solteka na nforce2, bo mogłem zaoszczędzić
200zł i dołożyć do czegoś innego. Być może jest ona wydajniejsza niż ASrock,
ale do moich celów tj. Internet, filmy, muzyka, sporadczynie granie
spokojnie by starczyła.

Marcin