P³yta Atrend ATC-6260 - skad BIOS?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 15:10:31 MET

Witam,

Ostatnio zaopatrzy³em siê w wy¿ej wymienion± p³ytê g³ówn±, jest to p³yta
2-procesorowa, obs³uguj±ca 2xPII Slot1, na chipsecie BX. Jednak poniewa¿
Atrend znikn±³ z rynku pewien czas temu i jego serwery www i ftp równie¿,
mam problem ze zdobyciem aktualizacji BIOSu, sterowników i manuala.

Google niestety niezbyt pomóg³, znalaz³em co prawda manual w pdf'ie (acz
trochê siê rozje¿d¿a w Acrobat Readerze, jednak daje siê czytaæ xpdf'em
pod Linuxem), gorzej z BIOSem. Nigdzie nie mogê znale¼æ.

Tu jeszcze jedna kwestia - obs³uga pamiêci RAM na tej p³ycie. Niestety, s±
to 4 sloty na SDRAM, ka¿dy obs³uguj±cy ko¶ci do 128MB RAM. Pytanie, czy
upgrade BIOS co¶ pomo¿e - chcia³bym tam wmontowaæ ko¶æ 256MB. Inne p³yty
na chipsecie BX zazwyczaj przyjmuj± takie pamiêci, wiêc mam nadziejê ¿e tak?

Pozdrawiam,
Micha³ R. Hoffmann