Re: Radeon 8500 all-in-wonder

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 15:17:46 MET

> mam komputer z kartą Radeon 8500 All-in-wonder.
> karta ma tuner telewizyjny.
> problem jest taki, że nie ma dźwięku przy oglądaniu TV.
> może dlatego, że kabel ze wszystkimi złączami
> został źle podłączony.
> podpowiedzcie jak to wszystko popodłączać, zwłaszcza
> takie dwie wtyczki mini jack.

Zwykle wyjście zewnętrzne audio z tunera podłącza się do wejścia Line
In karty dźwiękowej.
Jeżeli tuner ma wyjście wewnętrzne audio to podłącza się to do AUX
(A/V) na karcie dźwiękowej.
Do tego w mikserze karty ustawić odpowiednie wejście jako aktywne.
To wszystko jest zwykle w instrukcji, ale .....

--
Józef