Re: riva tnt 2 -- można bez wiatraka ?

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 14:17:07 MET

Witam.
Grzegorz na pl.comp.pecet napisał(a):
> Mam Rivę i buczący wiatrak. Czy można go wywalić w diabły ?
> Czy na wszelki wypadek zakładać jakiś radiator (jeśli tak to jaki ?).
>
> Czy ma ktoś jakieś doświadczenie i mógłby podpowiedzieć ?

Przed moim obecnym Radkiem 9000 miałem Rive TNT2 Pro, której wiatrak
doprowadzał mnie do szewskiej pasji. Aż się wkońcu go wyłączyłem. Nie
chciał ruszyć na niższym napięciu. Karta tak chodziła ponad pół roku i
nic jej nie było, choć przyznam że grzać się potrafiła nieźle.
Myślałem o większym radiatorze, ale nie chciało mi się walczyć,
szczególnie że ten firmowy był dość porządnie przyklejony.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 900 | ECS K7VZA | 256 MB | ESS Allegro PCI ]