Re: ASRock K7S8X czy ASUS A7V8X-X

Autor: stefe (fgrsr_at_jc.cy)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 13:02:08 MET

Dnia 2004-02-02 12:53, Milo napisał(a):
> Pytanie jak w temacie. Komputer ma działać stabilnie i nie żółwić się
> przy każdej okazji. Ma pracować w biurze, nie potrzebne są bajery.
> Dylemat mam tylko z jednego powodu. Różnica cenowa pomiędzy jedną a
> drugą wersją pozwala mi na kupienie 512 MB RAM zamiast 256 w przypadku
> ASUSA.

wiem, ze zaraz ktos sie odezwie (po tym co napisalem), ale jak masz
wsadzic tam 512ramu to bierz asrocka... napewno bedzie to wydajniejszy
zestawik niz asus i 256MB ramu.
Uzywam tego mobo (asrocka) juz dosyc dlugo, zadnych problemow
sprzetowych, plyta jest stabilna i wydajna (nie ma zadnego zolwienia)
chip SiS746FX jest bardzo wydajny, a zarazem tani co widac po plytkach
na tych chipach.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834