Re: Nowy DVD nie czyta CD-ROM-ow

Autor: garibaldi (garibaldijk_at_tlen.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 12:12:25 MET

Użytkownik " Hubcio" <hvp2.SKASUJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bvl871$181$1_at_inews.gazeta.pl...
> Witam wszytskich!
> Wlasnie kupilem naped DVD,
> ktory nie chce czytac zwyklych,
> tloczonych plytek CD-ROM,
> jakie sa dolaczane do ksiazek/czasopism.
> Scislej - nie czyta plytki,
> ktora _Bez problemu_ czytaja zwykle
> napedy CD-ROM!!! Nie za bardzo wiem,
> co o tym sadzic, poza tym, ze moja
> "przygoda z DVD" zaczela sie
> niezbyt szczesliwie :((

Hej. Z tymi Dvd roznie bywa. Generalnie ja do płyt DVD (pionieera) mam naped DVD a do cd zwyklego CD (teac). ALe jak testowalem to faktycznie czesc CD nie chodzi na dvd. To samo u mojego kolegi. Czesc cd tez u niego nie chodzi. Generalnie w sklepach komputerowych odradzaja wykozystywania Dvd do czytania zwyklych cd a zwlaszcza kupowania combosow z cdrw. Jak ja kupowalem swojego to mnie ostzegali ze nie wszystkie cd moga mi chodzic na dvd. Nie sadze by to byla wina czytnika dvd ale wykluczac tego tez nie mozna. Wez inny model moze bedzie lepiej.