Dziwny dźwięk z komputera - cd...

Autor: Artur Jarkiewicz (adres_at_nieznany.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 09:54:08 MET

Witam!

Wczoraj pisałem o dziwnym dźwięku jaki wydobywa się
z wnętrza kompa po tym jak procek zostaje obciążony
na 100%. Po eliminacji kolejnych potencjalnych źródeł
owego dźwięku (dysk, napędy, monitor itp.) pozostały
dwa: płyta i cooler.
Wczoraj wyjąłem Arctica i w jego miejsce wstawiłem
jakiegoś noname-a. Włączyłem kompa, odpaliłem swój
programik co by obciążyć procka i jest! Zatem winowajcą
okazała się płyta (Asus A7V8X-X).
Dźwięk pojawił się i dochodzi z okolic gniazda procka
gdzie na płycie są kondensatory i toroidalne cewki.

Pytanie: czy takie coś można uznać za objaw padającej
płyty i jako taki podstawę do reklamacji czy też
"ten typ tak ma". Z drugiej strony nie chciałbym aby
płyta padła i pociągnęla za sobą coś jeszcze.

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

Pozdrawiam.
Artur.