Drukarka laserowa FS-1900 i inne, warto ??

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fmSPAM)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 09:56:29 MET

Mam zakupić do biura drukarkę laserową do 3500 zł.

Czy opłaca się kupować takie coś:

Jest napisane że 10.000 z jednego tonera przy 5% zaczernieniu. Z drugiej
strony

i komu to wierzyć.

Może ktoś tego używa i się wypowie. Może ktoś coś poleci, najlepiej w
okolicach 3500 zł. Dodam że nie mam możliwości kupa sprzętu używanego (tylko
nowy + faktura). Jak to się wogóle ma w drukarkach laserowych bęben i toner,
tzn jego wydajność. Zapotrzebowanie roczne to ok 20.000 do 25.000
wydrukowanych kartek. Będą drukowane najzwyklejsze pisma (1/4 strony A4 i
podobne) i druki (mniej więcej cała strona zadrukowana czcionką 12
TimesNewRoman).

PS. Jak wygląda przykładowa kartka o 5% zadrukowaniu ??