Re: pilot - IRDA

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 01:46:01 MET

On Sun, 1 Feb 2004 17:45:40 +0100, "Kryb" <ratberto_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>czy jest mozliwe sterowac zwyklym pilotem
>TV / HiFi komputer, w ktorym jest zamontowany port podczerwieni, komorka z
>tym dziala,

Jest mozliwe...

>chodzi mi o jakies oprogramowanie pod win XP

A tu juz nie powiem - w kazdym razie pod Linuksem wiekszosc
oprogramowania do pilotow zaklada ze odbiornikiem, oprocz firmowo do
obslugi pilota przeznaczonego, moze byc takzeodbiornik IrDA - tak wiec
jak sie ma karte telewizyjna i port IrDA to mozna sobie darowac
dodatkowy kabelek i czujnika podczerwieni do karty nie laczyc. Czyli
wszystko jest kwestia obslugi programowej.

--
Darek