Re: pytanie troche z histoorii? (długie)

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 00:10:43 MET

Użytkownik "Robert S" <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bvjnqq$t2d$1_at_inews.gazeta.pl...
> znajomy kupił sobie w słomczynie(giełda samochodowa) zabytek
> jakas płyta głowna bardzo dziwna (troche spretów oglądałem sam zaczynałem
od
> cyrixa pr200) grafika zintegrowana do płyty głównej włożona jakby karta
> rozszeżeń(tylko 1 złącze na płycie) i na tej jakby kkarcie były 3 gniazda
> pci i z 3 isa
> i tu pierwsze pytanie widział ktoś coś takiego?i mo że cos na ten temat
> napisać

kontroler kochany, kontroler - nie zawsze był na płycie głównej :-)

> [...]
> dwie partycje(fat 16), partycja systemowa chyba uszkodzona ponieważ komp
nie
> uruchamiał się fdisk widzi partycje skandisk nie
> Czy jest jakaś szansa aby odzyskać ten system
> wiem że mógłbym instalke nowego win95 zrobić ale bez sterowników do sprżtu
> (którego nawet nie jestem wstanie nazwać) chyba niema sensu
> jako że ciągle sie ucze w tym temacie prosze o wszelkie sugestie
> (dodam że dysk był podpięty do innego kompa a do tamtego moja 2gb bez
> systemu i kop dał prawidłowy komunikat o braku systemu )

No to odpowiedz juz znasz - pewnie dysk walnięty. Podepnij uszkodzony dysk
do sprawnego kompa i przepuść przez jakiś soft naprawczy pod Windowsem