pytanie troche z histoorii? (długie)

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 21:32:21 MET

znajomy kupił sobie w słomczynie(giełda samochodowa) zabytek
jakas płyta głowna bardzo dziwna (troche spretów oglądałem sam zaczynałem od
cyrixa pr200) grafika zintegrowana do płyty głównej włożona jakby karta
rozszeżeń(tylko 1 złącze na płycie) i na tej jakby kkarcie były 3 gniazda
pci i z 3 isa
i tu pierwsze pytanie widział ktoś coś takiego?i mo że cos na ten temat
napisać

i dalej sprzęt p166 pamieci w edo simm (czy jakoś tak) no i dysk cawiara 2gb
komputer przechodzi test pamięci i staje na migającym kursorze
dwie partycje(fat 16), partycja systemowa chyba uszkodzona ponieważ komp nie
uruchamiał się fdisk widzi partycje skandisk nie
Czy jest jakaś szansa aby odzyskać ten system
wiem że mógłbym instalke nowego win95 zrobić ale bez sterowników do sprżtu
(którego nawet nie jestem wstanie nazwać) chyba niema sensu
jako że ciągle sie ucze w tym temacie prosze o wszelkie sugestie
(dodam że dysk był podpięty do innego kompa a do tamtego moja 2gb bez
systemu i kop dał prawidłowy komunikat o braku systemu )