Re: Wymiana płyty głównej

Autor: Jan Kozlowski (adres_at_w.sygnaturce)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 22:13:25 MET

On N 01 lut 2004 09:31:16p "Zielnik" <zielnik_at_gazeta.pl> wrote in

> Chodzi mi o reakcję systemu na podmianę płyty głównej.
> Dotychczas wymianie sprzętu towarzyszyła wymiana systemu.
> Teraz system (W2k) ma zostać, zmieniona zostanie nieszczęśliwie wybrana
> płyta główna.

Microsoft pisal o tym na swoich stronach. Dokladnego linku Ci nie podam,
bo nie pamietam adresu. Calosc sprowadza sie do dodania paru kluczy do
rejestru. Po tym system powinien wstac na plycie, nawet jesli ma ona inny
chipset.

Pozdrawiam

--
[=] http://resnick.da.ru   <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar_at_data.pl <=> GG: 174363           [=]