sm_173t

Autor: fest (aprofest_at_op.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 18:45:09 MET

Pytałem, rozmawiałem, śledziłem testy.......kupiłem.

Na kolana nie powalił. Mam wrażenie, że ostrość mogłaby być lepsza. Kąty i
jasność OK.
100% ostrości wg mnie przypada na kąty 90/90 stopni (pion/poziom). Smużenie
było przez
pierwsze dwie godziny (przyzwyczajenie - druga natura człowieka).
Miał racji, ktoś z grupy, że i w Medal of Honor jest spoko.
Moje doświadczenia to Sony S53H LCD 15" i Belinea 101570. Sony miałem zbyt
krótko. Niewiele mogę o nim powiedzieć. Ten ostatni zaś ma nawet niezłą
ostrość i 150 stopni w poziomie jest
prawdziwe (polecam). Wracając do mojego LCD. W pudełku znalazłem odłączalny
kabelek DVI, głośniki w podstawie i normy TCO'03. Wszystkie w/w dodatki
występują w opcji, ja jednak ich nie zamawiałem. Były jeszcze dwie płytki.
Jedna do PIVOTA druga to sterowniki i programy wspomagające pracę monitora.
Cieszy mnie jedynie kabelek.Moja uwagę przykuła podstawa monitora.
Przeglądając wszelakie możliwe zdjęcia tego modelu nigdzie nie zauważyłam
właśnie takiej podstawy jaką otrzymałem.
To duża kolumna osadzona na solidnym i ciężkim kole o przekroju zfrezowanego
(z jednej strony) prostokąta.
Jest jeszcze tylko mały luz na "PIVOCIE". Przy pracy poziomej ekran
delikatnie ucieka prawą stroną ku dołowi.
Jak obraz na ścianie. I co chwila go poprawiam, ale to tylko kilka mm (ale
ja to widzę:)).
Co do podstawy to wymyśliłem, że jest taka dlatego, że to właśnie opcja. Nie
chciałbym się mylić w tej kwestii.
Ponadto brak spójności z programem MagicTune, dołączonym w komplecie. Służy
pewnie do innych modeli.
Na plus działa telefoniczny serwis firmy (pani z bardzo miłym głosikiem:))
2750PLN jak za tę markę i taki model (moim zdaniem) wygórowana.
PLAN PIĘCIOLETNI WYKONANY.
hej