Re: i865 i 875 a ICH5R - pokretne myslenie intela ...

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 18:50:16 MET

> i tutaj moje ździwienie .... dlaczego intel pomiędzy mostkiem półnosnym a
> południowym dał magistrale max 266 MB/s
> przeciez jak dołoży sie jakies karty PCI to nie ma to prawa wydajnie chodzić

Przyzwyczajenia monopolisty. Chcesz wydajności, to kup platforme z
Xeonem, plytę z PCI 66MHz i kontroler pod to złącze, a jak nie możesz,
to masz rozwiązanie dla ubogich.

> Może ma ktoś doświadczenie z innymi chipsetami? moze via PT880 ? jak to
> się sprawuje ?
> do pracy potrzebuje szybka macierz o przepustowości 200 MB i naprawde
> zastanawiam sie co wybrać .... ?
> czy wogóle jest jakaś alternatywa ?

Jest. Płyta na VIA z mostkiem południowym 8237 połączonym magistralą
8xV-Link (przepustowość do 533 MB/s). Działa bardzo dobrze i w testach w
stosunku do ICH5R wypada dużo lepiej.

__
Pozdr
GolDek