Jaka plyta pod P4?

Autor: Orson (orson_at_wroclaw.net.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 18:26:24 MET

Witam
Jesli chodzi o segment P4 to nie za bardzo wiem co teraz sie tam dzieje.
Niestety w zakladzie nie przejdzie nic co nie jest zwiazane z chipsetem
Intela wiec zwracam sie z prosba o doradzenie jaka plyte glowna wybrac
pod P4 ktora spelni takowe warunki:
- magistrala 400/533/800
- obsluga pamieci ECC Reg. 2 GB PC3200 DDR w trybie Dual
- kontroler zintegrowany HDD SATA lub PATA ze sprzetowa obsluga
mirroringu i mozliwoscia startowania z tego systemu (systemem bedzie XP
Pro), wdzieczny bede takze za porade co do dyskow 120-200 GB pod ta
konfiguracje
- stabilnosc plyty !!!
Cena nie stanowi duzego problemu bo na sama "puszke" z klawiatura i
mysza bez monitora mam 7000 netto wiec nie musze jakos szczegolnie
oszczedzac. Chodzi bardziej o stabilnosc i zywotnosc sprzetu. Obudowami
w ktorych to umieszcze beda Chieftec'i z 420W zasilaczami, a grafika
zajma sie uklady Matroxa model P650.
Z gory dziekuje za wskazowki i porady.