folia teflonowa hp 1200

Autor: Pilu (cholo_at_outoforder.org)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 14:40:27 MET

Witam.
    Jakiś czas temu podarła mi się "folia teflonowa elementu grzejnego" w
drukarce hp1200. Jakoże w moim mieście wołali 150zł+22%VAT za tą
drobnostkę,kupiłem to przez internet ze strony www.trafopowielacze.pl
Fuser Film Sleeve -tak brzmi nazwa tego elementu.
W serwisie mi nie chcieli tego nawet sprzedac bez montażu,bo są pewni, że
tylko oni potrafią to dobrze założyć (90zł+VAT).
Moje pytanie: skoro sam to wyjąłem z drukarki beż żadnych dodatkowych
uszkodzeń (operacja trwała około godziny), to czy istnieją jakieś kruczki
podczas zakładania,których niespełnienie może grozić zepsuciem tego
elelmentu?Nie za bardzo rozumiem czym może różnić się włożenie tego do
drukarki przeze mnie a przez serwisantów?

                                Pilu