Re: Co sądzicie o takim zestawie...?

Autor: paulchicken_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 01 Feb 2004 - 13:32:23 MET

> Wszystko OK tylko karte zmien !!!!!! ja mam taka od miesiaca i planuje
> zmiane na inna, mogla by byc Radeon 9200 taki sam tylko bez tego SE na koncu
> :-)
>
> --
> GA 7N400L; Athlon XP 2000+; Radeon 9200 SE; 2x 256 DDR 400 mhz;
> WD Caviar 60 GB 7200 RPM 8 mb CACHE;
> LITE-ON 52/32/52, DVD 16/32, WD Caviar 60 GB;
> Quidquid agis, prudenter agas et respice finem!

Dzięki, ale powiedz czy ta z SE na końcu jest tańsza (i co tak wogóle oznacza?)
Problem polega na tym że u nich nic nie można wymieniać. Można dokupywać
dodadkowo, ale nie wymieniać. Jak chcę wymienić to od razu trzeba płacić
odsetki za raty. Jest promocja 0% Ale doradź. Bo może nie warto w ogóle kupować
w VOBISIe, tylko gdzieś indziej.