Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 12:08:16 MET

On Sun, 1 Feb 2004 02:15:32 +0100, "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

>Niezbyt trafione porównanie. Trochę głupoty piszesz.
Jednak dzieki populistycznym haslom (czyt dobremu marketingowi)
przekonal do swich idei cala mase ludzi. Pytanie tylko czy jesli ta
ilosc jest odpowiednio duza oznacza to ze sie nie myla??? (to
nawiazujac do Twojego: "Ale nie można mówić, że "popularność" nic nie
znaczy. To pewien "zapas zaufania"."
Tak rzeczywiscie takaa popularnosc moze znaczyc bardzo wiele o
kupujacych :->

>To, że wypuszcza często BIOS-y to akurat zaleta. A ja mówiłem całkiem i
>o czym innym. U Epox-a też chwalę sobie, że często wypuszczają nowe
>BIOS-y. Po prostu "przejechałem" się trochę na Abicie.
No coz w pewenym momencie mowiono ze wypuszczaja biosy tak czesto bo w
kazdym jest sporo do poprawienia :-)
Mi jakos to nie przeszkadzalo.

Pozdrawiam
GLide