Re: Co pożera RAM ?

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 01:57:32 MET

Niejaki(a): motto z adresu <motto77_at_wp.pl> napisał(a):

> To ja zacznę "begin" na początku wpisywać, wtedy będzie ubaw. Wtedy to
> będzie przeszkadzało tylko użytkownikom OE. Albo zacznę wysyłać do
> użytkowników OE dość interesujące e-mail'e z /piiiiip/, choć to to
> było by już przegięcie.
Nie wiem. Ale Outlook nigdy nie miał problemu z domyśleniem się gdzie
jest sygnatura a gdzie jej nie ma. I nie potrzebował do tego spacji za
znaczkami "--". To że się jest upartym i się uważa RFC z przed 6 czy 7
lat za wzór... Wg mnie oprogramowanie powinno być trochę
inteligentniejsze niż kilka lat temu. Niestety RFC powstało dawno temu,
jest żadko uaktualniane i w ogóle... A tacy biedni urzytkownicy Mozilli
się martwią o jakieś RFC. Dla mnie Outlook jest de best, bo się o nic
nie martwię (oczywiście korzystam z ogromnej ilości grup, i dbając o
tych "zacofanych" kolegów, zainstalowałem se pacza z tą megaprzejebaną
do zinterpretowania przez inne czytniki spacją po znaczkach "--"). To
jest wg. mnie ta przewaga nad Open Source. Mikro-miękki robi swoim
klientom dobrze wymyślając wiele usprawnień. Ale oczywiście zagożali
linuxowcy albo twardziele nienawidzący mikro-miękkiego, używający na
codzień windows 95/98 albo ME, oczywiście krzyczą ile to ma błędów itp
itd... Szkoda słów. Taki nawet najlepszy Linux do pracy się nie nadaje w
ogóle... A taki chociażby Win2k nie odbiega stabilnością od żadnego
Linuxa. O prostocie obsługi nie wspomnę. Zawsze uwielbiałem te 2 dni
stracone na skonfigurowanie wszystkich urządzeń w Linuxie żeby chodziły
tak jak trzeba...

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta