Re: mirroring dysków

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 01:30:43 MET

w wiadomości: bvhfuo$phr$1_at_news.atman.pl , użyszkodnik " Konrad "
 podając adres napalmdeath_at_o2.pl spłodził(a) co następuje:

> Witam
> Potrzebuję na win2k zrobić mirroring dysków albo raid10. Nie mam o tym
> pojęcia, w necie nie znalazłem nic konkretnego, nie wiem czy da się to
> zrobić programowo czy potrzebny do tego jest jakiś sprzęt, chce to
> zrobić na dyskach ide. Podpowiedzcie mi gdzie szukać informacji o tym
> ( za google z góry dziękuję)

A proszę bardzo :
http://www.google.pl/search?q=%22RAID+10%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&lr=lang_pl

programowo hmmm..... pseudoraid 0 i pseudoraid 5

do reszty przydaje się sprzęt !

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/