Re: mirroring dysków

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 01:49:03 MET

Dnia 02/01/2004 01:06 AM, Użytkownik Konrad napisał:
> Witam
> Potrzebuję na win2k zrobić mirroring dysków albo raid10. Nie mam o tym
> pojęcia, w necie nie znalazłem nic konkretnego, nie wiem czy da się to
> zrobić programowo czy potrzebny do tego jest jakiś sprzęt, chce to zrobić na
> dyskach ide. Podpowiedzcie mi gdzie szukać informacji o tym ( za google z
> góry dziękuję) i powiedzcie czy da się to zrobić programowo, nie mam
> kontrolera raid na płycie.
> dzięx i pzdr

Hej,

Umozliwi Ci to miedzy innymi oprogramowanie firmy
Veritas Software. Produkt nazywa sie

Veritas Volume Manager (VxVM)

Nie jest niestety darmowy i wymaga nieco wiedzy
teoretycznej na temat sorage'u zanim sie zabierzesz
do roboty.

Tutaj znajdziesz "quick start" na jego temat:
http://seer.support.veritas.com/docs/251580.htm

Tutaj jest "technical review" tego produktu:
http://eval.veritas.com/downloads/pro/vm-tech_review_guide_050803.pdf

pozdr,

klard