Re: poprawki do komputera

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 01:05:04 MET

Dnia 01/31/2004 08:22 PM, Użytkownik Tomasz Adamski napisał:
> Użytkownik "klard" <klard_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> np jakie problemy? Z jaką zasiłką to pracowało?

Wpakowane do standardoweej obudowy Codegena z zasilaczem
350W. Jeden problem jest taki ze nie dzialaja
tylne glosniki na zintegrowanej karcie muzycznej
a drugi to problem z gatunku "CZARY". Dysk
twardy WD Caviar 80 GB z 8 MB cache, ktory tylko na tej plycie
dziala dziwnie. Raz dziala drugim razem plyta go nie wykrywa.
Dysk ten na innych plytach dziala dobrze i inne dyski na tym
abicie tez dzialaja dobrze. Wyglada jakby plyta "nie lubila"
tego konkretnego dysku. Grzebalem przy tm z kolega, ktory
od kilku lat pracuje w serwisie komputerowym. Po kilku
godzinach wymieniania wszystkich podejrzanych elementow
(tasmy, nowszy bios, zasialcz, nawet pamieci, itd.) poddalismy sie
bo nikt nie rozumial dlaczego zachowuje sie to w tak
nielogiczny sposob. Plyta poszla do serwisu i raczej
byl to moj ostatni abit, ktorego kupilem. Asus rulez !!!

pozdr,

klard

P.S. A Skusilem sie na tego Abita bo byl bardzo wychwalany
na pl.comp.pecet. Zawsze bralem asusy i niegdy nie mialem
zadnych problemow. Teraz sobie pluje w brode, chociaz pewnie
wielu ludzi uzywa Abity i sa zadowoleni.