Re: ch³odzenie raz jeszcze...

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 01:15:51 MET

Dnia 02/01/2004 12:39 AM, U¿ytkownik Grzegorz napisa³:
> Czy wentylator Papst (konkretnie 8412NGL, przep³yw powietrza 19,4 CFM) wystarczy³by na ch³odzenie
> Athlona XP 2000+ ? Czyta³em ¿e na zasilacze podobno wystarcza ale nie wiem jak z procesorem...
> Czy próbowa³ kto¶ takiego eksperymentu ?
> Mam solidny radiator ale za g³o¶ny wiatrak.
>

> --
> Grzegorz

Hej,

Uzywam tego wentyla w jednym z zestawow, konkretnie
na Bartonie 2500+. Spisuje sie znakomicie. Podczas
siedzenia na necie temperetura na procku jest 43-46
stopni celsjusza w zaleznosci od tego ile jest
w mieszkaniu. Po podkreceniu mojego Bartona na 3200
temperatura skacze o okolo 3-4 stopnie. Podczas
giercowania (np. CMR3) temperatura zawsze rosnie na
procku o okolo 5 stopni. Dzialam juz tak kilka
miesiecy i zestaw jest stabilny. Radiator
mam aluminiowy od jakiegos standardowego CoolMastera,
generalnie zadna rewelka.

pozdr,

klard