Re: plyta glowna na kt400

Autor: rafi (rafismiler_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 13:38:49 MET

Dementuje !!!
Jestem z tego asusa b. zadowolony !
Nie jest moze najlepiej wyposazony ale posadzilem na niej thortona 2000+,
który spokojnie dziala mi teraz na 1667_at_2080MHz.
Muzyka 6ch jest calkiem dobra no i karta sieciowa nie rewelacyjna ale ja nie
mam z nia klopotu.
Jedynie co mi brakuje to irda i jeszcze jednej "wtyczki" na coolerek.
Obsluguje procesory z max. FSB 166 MHz.
Naprawde solidna plyta - asus. Od pól roku intensywnego uzywania 0
problemów.
Uzywam teraz 256 Mb 333 MHz twinmos ale te piersza udana wersje - bez
problemu.
Przez pewien czas mialem tez starsze dwustronne pamieci samsung 333 MHz, tez
bez klopotu.
PGeneralnie to polecam tego Asusa.
Zawsze mozesz miec pecha i kupic trefna sztuke...
rafal