1024*768 w LCD 17"

Autor: Toke H. Olesen (tokuliz_at_interia.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 11:19:54 MET

Witam,

Nosze sie z zamiarem zakupu monitora LCD. Najpewniej bedzie to model 17", i
tu mam pytanie - jak wyglada na takim monitorze obraz w rozdzielczosci
1024*768, jezeli jego rozdzielczosc natywna to 1280*1024? Slyszalem, ze w
takich przypadkach stosuje sie interpolacje do wyzszej rozdzielczosci, czego
efektem jest wyrazny spadek ostrosci. Ale jak dokladnie to wyglada? Da sie
to przebolec? Sporo gram i preferuje 1024*768 ze wzgledu na wieksza
wydajnosc.
A moze lepiej monitor 15"? Ich realny obszar widzialny dorownuje niby 17"
CRT (taki mam teraz), ale ile w tym prawdy? Juz wolalbym dzialac w tej
1280*1024, niz przesiadac sie na mniejszy ekran.
Z gory dzieki za wszystkie porady,
Toke H.