Re: jaka grafa aby jakosc obrazu byla doskonała ?

Autor: jaqbb (jakubokey_at_USUNTO.o2.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 17:56:44 MET

> Np.: ATI, Hercules, Shapphire, Gigabyte.

ok dzięki o to mi chodziło.
Nie potrzebuję karty do gier, jednakże raz na miesiąc może coś odpalę :)

Czy roznica będzie jakas roznica w wyswietlanym obrazie pomiędzy Herculesem
Sapphire , czy tez to juz zalezy od szczescia ?
bo roznica pomiędzy np:
Radeon 9200 Hercules 3D Prophet 128 MB tv-out -468 zł , a
Radeon 9200 Sapphire 128MB + DVI / tv-out 128-bit box 379 zł
jest jak widać, i w związku z tym mam pytanko czy warto dopłacać do
Herculesa ?